Gestió sostenible en menjadors escolars
Una forma diferent d'entendre el temps del migdia
Zona geogràfica del Baix Llobregat
Em considero una bona persona amb grans valors que compartir, entre ells, el de l'empatia i la sensibilitat.
Penso que el temps del migdia ens ofereix una gran oportunitat per educar, socialitzar, ajudar-nos i aprendre els uns dels altres.
Advoco per un estil de vida saludable i per això considero que educar en salut és un dels principis bàsics pels quals s'ha de regir el menjador escolar. Alimentació sana i activitat física com a manera de vida.
Considero important el tema de la sensibilització ambiental i crec que cal conscienciar els més petits desde ben petits.
M'agrada la natura i passar temps en ella.
El respecte animal és un principi important per al progrés com a societat exemplar.
M'encanta desenvolupar activitats que desperten la nostra vena creativa.
Penso que la cuina és un art que mereix ser molt ben valorat.
Inquietud, innovació, evolució i creixement personal, entusiasme, decisió i energia són algunes de les qualitats que sento que em defineixen.
Si t'identifiques amb la major part del contingut que has llegit vol dir que tenim molt en comú. Escriu-nos i explica'ns una mica més sobre tu i el que podries aportar a aquesta gran família.
Una forma diferent d'entendre el temps del migdia